Martin Garfalk (39) er ansatt som ny kommersiell direktør i Nordic Screens

Garfalk kommer fra Startsiden der han har jobbet med salg og kommersiell produktutvikling i over 10 år, de siste 3 årene som salgsdirektør. Blant annet har Garfalk vært med i utviklingen av nye områder som innsiktsbasert salg, programmatisk og content marketing.

 – Det er spennede å komme til Nordic Screens, som jeg ser på som neste generasjon medieselskap, sier Garfalk.

Nordic Screens er i sterk vekst og spesialiserer seg på målgruppene under 30 år.  Selskapet satser på talent, produksjon og idé.

– Vår unike styrke er stallen av unge influencere som lever og ånder for video på sosiale medier.  Sammen med dem bygger vi en ny type konsepter for annonsører og samfunnsaktører som treffer målgruppen.  Vi gleder oss til å ta dette videre i samarbeid med Martin, sier daglig leder Nils Ketil Andresen i Nordic Screens.

Nordic Screens er et influencerselskap, et produksjonsselskap og en idefabrikk.  Vi jobber med prosjekter som strekker seg fra  ”Ta Valget” der vi gjør alt fra ide til produksjon og gjennomføring  (Valgdirektoratet), til influencerkampanjer for store merkevarer.

Kommersiell direktør Martin Garfalk i Nordic Screens AS.