Nicoline Sundt (28) er ansatt som kommersiell rådgiver i medieselskapet Nordic Screens. Hun var tidligere prosjektleder i brand activation og sponsbyrået «Heia de som vinner» som er en del av kommunikasjonsbyrået RED.

Hun har erfaring som kommunikasjonsansvarlig og prosjektleder i Oslo Maraton og har en lederutdannelse innen business og teknologi fra Spania og Argentina med Sports management som spesialfelt.

– Det blir spennende med overgang fra byrå til en medieverden som fremdeles er under utvikling. Jeg ser frem til å jobbe mer med produksjon, utvikling av kommersielt innhold på digitale flater og profiler som unge følger neste slavisk, forteller Nicoline.

– Nicoline har erfaring fra kommunikasjon, event, spons og ikke minst fra arbeid med toppidrettsutøvere. Hun passer perfekt inn her hos oss, og vi ser frem å ha henne på laget, sier kommersiell direktør Martin Garfalk i Nordic Screens.

Det fire år gamle talent-, produksjons- og mediehuset Nordic Screens spesialiserer på målgruppene under 30 år.

Selskapet har kjente youtubere i stallen og produserer innhold for merkevarer og TV-kanaler.  Et eksempel er «Drømmekanalen» på YouTube som Nordic Screens produserer for TINE.  Et annet er ungdomssatsingen «D-way» som Nordic Screens produserer for Discovery D-play og som har premiere 20.august.

 

Nicoline Sundt i Nordic Screens. Foto: Kim Køste.

Lykkes i den nye medieverden

Bestill foredrag fra en av våre influencere.

Les mer

Privacy Preference Center