Tjenester

Engasjer fremtidens generasjoner

Slik hjelper vi dere til håndfaste resultater.

Vi kan hjelpe dere med hele prosessen, eller deler av den.

Idé

Influencer

Produksjon

Distribusjon

#01

Idé til innhold

Dere har et budskap som dere vil nå ut med. Enten det er en holdning som skal endres, eller kunnskap som skal spres, vet vi godt hva som engasjerer unge. Vi kan hjelpe dere å skreddersy innhold som engasjerer akkurat den målgruppen dere vil nå ut til.

Se noen av idéene våre realisert

#02

Valg av influencer

Innhold som oppfattes ekte og engasjerende er nøkkelen til god kommunikasjon, riktig valg av historieforteller er derfor essensielt. Med hundre talenter i stallen vet vi hvordan man skal kommunisere med den yngre målgruppen og hvilke flater man bør kommunisere på.

Se alle våre influencere
Andyax
Anniken Gjørøy
BeasVerden
Dette er Karoline
Elise KY
Emilie Birkeland
Hanna Martine
Ine Undheim
Johanne Sofie
Josefine Lossius

#03

Produksjon

Store tv-produksjoner eller små nettserier, vi har erfaring og kunnskap til å hjelpe uansett. Nordic Screens produserer for alle digitale flater, og har over 20 års erfaring fra TV 2 under beltet.  Kom gjerne til oss med egne idéer eller gi oss en utfordring, vi hjelper vi deg fra A til Å.

Se noen av idéene våre realisert

#04

Distribusjon

Organisk spredning, betalt spredning, egne kanaler eller andres, vi lager den rette distribusjonsplanen for ditt prosjekt. I etterkant sørger vi for god rapportering og analyse av prosjektet.

Noen av prosjektene vi har distribuert
Drømmekampen

33 barn mot to eliteseriespillere

Les mer
Case image 1643
Giving Tuesday 2017

Youtube-Norge gir tilbake

Les mer
Case image 1630
Gullsnutten

Youtubernes prisutdeling

Les mer
Case image 1654
FILMPROMOTERING

Hva om du hadde en superhelt på laget?

Les mer
Case image 1623
Ta valget

Hvordan få unge til stemmeurnene?

Les mer
Case image 67
Truls mot naturen

Opp av sofaen og ut i naturen

Les mer
Case image 1612
TV-aksjonen NRK

Hemmelige lærervikarer

Les mer
Case image 68
Velg TIP

Flere jenter velger industri-linja

Les mer
Case image 63