Siste nytt
Publisert
Snakk Kommunikasjon har ansatt Elise Næss Olsen (27) som kommersiell leder. Hun kommer fra rollen som Account Executive i Meltwater med ansvar for storkundesegmentet for både nye og eksisterende kunder i Norge og Norden. Elise har bakgrunn som toppidrettsutøver i svømming og markedsutdannelse fra Florida State University.
Publisert
Simpl, en del av Snakk Kommunikasjon, styrker teamet og ansetter Kari Vatne (26) som ny kreativ rådgiver. Kari kommer fra Egmont People og skal i Simpl jobbe med noen av de mest lovende profilene i Norge.
Publisert
Visit Norway gjør stor suksess på YouTube med Dag Tolstoy og Katarina Monetas opplevelsesreise «How to Norway». 21 episoder er sluppet til nå med til sammen over fire millioner videovisninger og 16,1 millioner minutter seertid. Innovasjon Norge og Snakk Kommunikasjon står bak programserien.
Publisert
Snakk Kommunikasjon ble i juni 2023 sertifisert av Stiftelsen Miljøfyrtårn. Med sertifiseringen får vi offisiell godkjenning for årelang interesse for bærekraft og formidling av gode verdier.
Publisert
Gladnyhet: Vi styrker laget vårt her i Ramp-redaksjonen ved å hente inn enda en stjerne! Øyvind Helland kommer inn med 15 års erfaring med å lage knallsterkt innhold på målgruppens premisser.
Publisert
Barn over hele landet skal få kjørt både hjerte- og lattermuskelen i kunnskapsquiz! Den splitter nye undervisningsserien vår, «Hjerter 5», som er laget på vegne av Nasjonalforeningen for folkehelsen, serverer læring, hopp og sprett for elever over hele landet.
Publisert
Vilde Bankerød Nilsen (30) er ansatt som ny bookingansvarlig i talentsatsingen Simpl. Vilde kommer fra stillingen som event manager ved Hotel Continental, der hun jobbet med alt fra konferanser til privatesammenkomster. Simpl er en del av Snakk Kommunikasjon (tidligere NordicScreens).
Publisert
Derfor mener vi det er både riktig og viktig at justisdepartementet, barnevern og politi er på TikTok.
Publisert
Det å utfordre plattformer og leke seg med formgrep, kan være veien å gå når vi snakker til unge målgrupper. Det krever solid innsikt, både om målgruppen og kanalen. Dramaserien vår Toxic har skapt enorm effekt for kunden vår, og blitt en snakkis i bransjen.
Publisert
I Medietilsynets ferske «Barn og medier-undersøkelse 2022» svarer de yngste barna at de bruker sosiale medier i mindre grad enn for to år siden. Er dette en positiv eller negativ utvikling for barna våre?