Nordic Screens og Kantar Media inviterer til ettermiddagsseminar torsdag denne uken om hvordan du kan nå ut til et ungt publikum gjennom bruk av influensere.

Ungdommens medievaner har endret seg radikalt de siste årene. Selvpublisister, med base på YouTube og Instagram, har blitt en ny påvirkningskanal for virksomheter som ønsker å opplyse eller selge noe til de unge.

Nordic Screens og Kantar Media inviterer til ettermiddagsseminar torsdag denne uken for deg som vil lære mer om hvor og hvordan du kan nå ut til et ungt publikum gjennom bruk av influensere. Stedet er Vega Scene, Hausmannsgate 28 i Oslo.

Meld deg på seminaret her

Ungdommens medievaner har endret seg radikalt de siste årene. Selvpublisister, med base på YouTube og Instagram, har blitt en ny påvirkningskanal for virksomheter som ønsker å opplyse eller selge noe til de unge.

PROGRAM

DE UNGES MEDIEVANER
Alexander Eidsæther, seniorrådgiver Kantar Media

Med utgangspunkt i tall og statistikk fra Kantar Media-undersøkelser, som Interbuss, Social Media Tracker, Forbruker & Media og TVOV, tegner Eidsæther opp bildet av den rivende utviklingen i medievanene til de nordmenn mellom 15 og 30 år.

DETTE ER REGELVERKET
Lars Erik Krogsrud, rådgiver Medietilsynet
Magnus Ritland Taule, jurist Forbrukertilsynet

Hvis du skal bruke influensere som en del av markedskommunikasjonen, bør du være kjent med gjeldende lover og retningslinjer – blant annet for merking av innhold. Medietilsynet og Forbrukertilsynet fører tilsyn med det aktuelle regelverket, og kommer for å fortelle deg det du må vite.

SLIK JOBBER DU MED INFLUENSERE
Marte Bruset Lunde, talentsjef Nordic Screens
Kim Køste, innholdsprodusent Nordic Screens

Hvorfor og hvordan kan annonsører, organisasjoner og offentlig virksomheter bruke influensere for å nå fram til unge målgrupper? Lunde og Køste forteller om prosessen og samarbeidet fra ide til effekt, og har med seg både vellykka – og mindre vellykka – eksempler.

SNAKK OM PÅVIRKNING

Stian Barsnes-Simonsen, kreativ leder i Nordic Screens, i samtale med norske influensere. Listen over influensere blir klar i løpet av kort tid.

Kl 16 inviterer vi til en liten etterfest.

Med forbehold om endringer.

Klikk her for å melde deg på.

Deltageravgift: NOK 750,- inkl. mva.

Følg arrangementet på Facebook.

Velkommen!

Lykkes i den nye medieverden

Bestill foredrag fra en av våre influencere.

Les mer

Privacy Preference Center