Nyheter
Siste nytt fra Nordic Screens

Barnas Valg 2019: Nå skal barna stemme!
Hvordan hadde Norge sett ut hvis barna fikk bestemme? Det får…

Nordic Screens bygger posisjon og investerer i nye kanaler
Nordic Screens omsatte i 2018 for 22 millioner kroner og reduserte…

Ny YouTube-satsing om bærekraft og klima med norske influensere
En ny norsk YouTube-satsing av unge og for unge blir lansert…

Nordic Screens og inzpire.me inngår samarbeid – vil gjøre det enklere å bruke influencere
Influencer marketing er i sterk vekst, men bransjen har fått…

Sanni og Køste får talentansvaret
Den tidligere youtuberen Maria Sanni (20) fra Notodden er ansatt…

Fem råd om bruk av influensere
Kantar og Nordic Screens arrangerte nylig seminaret "Norske…

Norske Christian og Hans til semifinalen i «Spanske Talenter»
Utbryterartisten, illusjonisten og YouTube-profilen Christian…

Gir rekord-høye strømmetall: Nordic Family topper hos RiksTV/Strim
Barne- og familieseriene fra Nordic Family, med blant andre…

Influenserkampanje løftet TIP med 13 prosent
Youtuber Elias Rådlund (21) besøkte lærlinger på fem store…