Om Nordic Screens

Nordic Screens er et moderne kommunikasjonshus som spesialiserer seg på gruppene under 34 år. Vi samarbeider med merkevarer, medie- og PR-byråer, organisasjoner og myndigheter som ønsker å kommunisere ungt og gjerne med video.

Gode ideer, sterke historier, verdibasert innhold – dette kjennetegner Nordic Screens.

Selskapet ble startet i 2014 av Nils Ketil Andresen, Ivar Steen-Johnsen og Andreas Hatlevik. Andresen kom fra stillingen som mangeårig program- og kanaldirektør i TV2.

De første årene hadde Nordic Screens hovedfokus på YouTube og YouTubere. I dag tilbyr vi rådgivning, talenter, ideer og produksjon i full bredde. Vi leverer alt fra digitale læremidler for skolen til Tiktok-, Instagram-. og YouTube-kampanjer.

Vi driver selv undervisningskanalen «Nordic Family» rettet mot barn og ungdom og underholdsningskanalen «Simpl» som har målgruppe 18-34 år.

Tenk nytt med oss!